OPENING DE WINKEL 9 MAART

Op vrijdag 9 maart 2018 openden wij De Winkel. Op deze feestelijke dag kwamen vele familieleden, begeleiders en andere connecties langs om de nieuwe locatie te bewonderen. We hebben louter positieve reacties en prachtige bloemen en cadeaus in ontvangst mogen nemen. Namens cliĆ«nten en medewerkers veel dank daarvoor!

De Winkel
Westzijde 78
1506 EG  Zaandam

De Winkel is iedere week geopend van wo t/m vr tussen 10.00 en 16.00 uur. De unieke handgemaakte producten die binnen Stichting Enzo worden gemaakt hebben er nu een mooie plaats voor verkoop. Achterin De Winkel is een werkruimte waar net als op Het Atelier en De Kade aan de producten wordt gewerkt.

DIGITAAL BULLETIN

Stichting Enzo verspreidt een aantal keer per jaar een digitaal bulletin. Hierin vindt u allerlei actuele informatie over de organisatie, verkoopactiviteiten en de producten die binnen Stichting Enzo worden gemaakt. Wilt u deze graag ontvangen? Stuur ons een berichtje>

Bekijk Enzo Bulletin 5>

Bekijk Enzo Bulletin 4>

Bekijk Enzo Bulletin 3>

Bekijk Enzo Bulletin 2>

Bekijk Enzo Bulletin 1>

WEVERSHUIS ZAANSE SCHANS

Op de Zaanse Schans is vorig jaar het Wevershuis geopend. Hier kun je alles ontdekken over het oud-Hollandse ambacht zeil- en molendoekweven.

In de winkel van het Wevershuis worden geweven artikelen van Stichting Enzo verkocht.  Facebookpagina Wevershuis>

VRIENDEN VAN STICHTING ENZO

Word vriend van Stichting Enzo en steun onze dagbesteding. Lees verder>